Cikk

Legyünk sokkal ügyesebbek!

2008. október 07., kedd

Régi nagy igazság, amelyet állandóan olvashatunk az Onroad.hu hasábjain is: gyakorolni nem lehet eleget. Meg voltam győződve róla, hogy jómagam nagyon jól kezelem a motoromat. Azután kiderült, hogy bőségesen van még hova fejlődnöm. (...)

Elolvasom »
A rend segítőkész őrei

És megremeg a föld…

2008. október 02., csütörtök

Azóta ismerem ezt a motort, amióta megérkezett Magyarországra. Láttam közelről, szállítottam az autómmal, azonban soha nem sikerült eljutnom egyetlen versenyére sem. Így a hangját sem hallottam. Az utolsó, versenyszempontból már semleges jelentőségű futamon pótoltam ezt a hiányosságot. Megrázó élménybe

Elolvasom »
Videó és interjú: A leggyorsabb magyar Harley-Davidson

Hirdetés

Vigyázat! Versenymotor az utcán!

2008. szeptember 11., csütörtök

A Yamaha bemutatta új literes szupersport-motorját, a 2009-es YZF-R1-et. A Ducati Desmosedici RR után, amely gyakorlatilag egy versenymotor közúti közlekedésben kötelező berendezésekkel felszerelt változata, ez a motor tartalmazza a legtöbb MotoGP technikát. (...)

Elolvasom »
Teljesen szokatlan motorkonstrukció az új Yamaha R1-ben

Biztonsággal az utakon

2008. május 21., szerda

Egyre több motorkerékpár-forgalmazó ismeri fel annak fontosságát, hogy a motorozás biztonságosabbá tételével nem csak az ügyfeleinek, hanem saját magának is sokat segít. A Yamaha Hungária is elindítja saját motoros utánképzési rendszerét, amely sok szempontból egyedülálló az országban. (...)

Elolvasom »
Bemutató: Yamaha Mesterkurzus

Váz nélküli motor

2008. április 28., hétfő

Tavaly június elején számoltunk be egy forradalmian új motorkoncepció születéséről. Újabb hírek láttak napvilágot a Ecosse Spiritről, amely valóban szakít a hagyományos motorépítés legtöbb elemével. (...)

Elolvasom »
Váz nélküli motor

Dryvtech 2x2x2

2008. április 01., kedd

Kétrészes cikksorozatunk első részében említést tettünk néhány első- és összkerékhajtású motorkerékpárról. E második részben véleményünk szerint minden idők leghihetetlenebb motorkerékpárját mutatjuk be. Hidraulikus, összkerekes, összkerék-kormányzású, és ezzel még nem mondtunk el mindent. (

Elolvasom »
Hidraulikus, összkerék-kormányzású, agymenéses motorkerékpár

Elsőkerék-hajtás

2008. március 19., szerda

Ha motorkerékpárra gondolunk az alapkonstrukció általában nem kérdéses. Egy kormányozható kerék elöl, egy hajtott hátul, a kettő között pedig ott az erőforrás, amely ez utóbbi kereket hajtja lánccal, szíjjal vagy kardántengellyel. Jelen cikkünk apropóját azok a kétkerekűek adják, amelyek látványosan

Elolvasom »
Első- és összkerékhajtású motorkerékpárok

Hirdetés

Tudósítás a Budapest Motor Kiállításról

2008. március 13., csütörtök

Szerdán megnyitotta kapuit a 7. Budapest Motor Kiállítás. Természetesen ott voltunk. Azt gondoltam, hogy a szakadó eső jócskán visszafogja az érdeklődők lelkesedését, de ennek ellenére, már nyitáskor egész népes látogatósereg bóklászott a pavilonban. Ez valószínűleg köszönhető volt annak is, hogy Ta

Elolvasom »
Tudósítás a motorkiállításról, rengeteg képpel

A 600 köbcenti feletti motorokat be kell tiltani

2008. március 03., hétfő

Időről-időre újra szárnyra kap a motorkerékpárok EU szintű támogatása, a dugók és a környezetszennyezés enyhítésére, és ugyanígy ennek ellenkezője is, a teljes elutasítás, jelen esetben a 600 felettiek betiltása. Érdekes módon a motorkerékpárok nem csak a hétköznapi élet szintjén váltanak ki szél

Elolvasom »
Be akarják tiltani a 600cc feletti motorokat

Kényszerű gondolatok

2008. február 07., csütörtök

A kis túranedúrók piacán két remek motort hasonlítunk össze, egy szomorú eset apropóján. A Versyst még tavaly teszteltük itt az Onroadon, a V-Strommal azonban három évet jártam nap mint nap. Tapasztalataim így kissé féloldalasak, de azért remélem hasznosnak találják gondolataimat a leendő Strom vagy Versys

Elolvasom »
Összehasonlítás: Suzuki DL650 és Kawasaki Versys

Hirdetés