Senki földje: Harley-Davidson Street Rod (2017) teszt

Made in India
2018. január 10., szerda - BobMaster

A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?

Hirdetés

A kilométeróra stílusban és megjelenített infók terén is jó

Amit elveszítünk a tapintásnál, azt a látásunknál visszakapjuk. A kilométeróra harmonikusan simul az összképbe, a villámgyorsan leolvasható, hangsúlyos sebességmérő mellett az LCD felületen az összes megtett kilométer és napi számlálók mellett még pontos időt, és váltófokozat-kijelzéssel kombinált fordulatszámmérőt is kapunk. Ennél több egy ilyen motoron nem is kell, de őszintén szólva kevesebb se. Ennyi pénzért a kulcsnélküli indítás nem fért bele, ellenben a kulcstartó távolodása esetén aktiválódó riasztó igen. Mégiscsak egy olyan márkáról beszélünk, amit sokan szeretnének magukénak tudni, esetenként nem a polgári értékrend által elfogadott módon!

A fényszórót kivéve minden LED-es világítást kapott

Merj nagyot álmodni!

A Harley-Davidson Street Rod 750 nem rossz motor, de minimális odafigyeléssel (kétes minőségű részletmegoldások), vagy több bátorsággal (ha ez lett volna az első naked Harley) lényegesen többet ki lehetett volna hozni belőle. Azt a feelinget, amit a nagytesók nyújtanak, azt sajnos csak annyira adja vissza, mint amennyire az A-Klasse is Mercedes. Aki nagyon nem bír magával, és mindenáron Harley-Davidsont akar, azt nem akarnám lebeszélni róla, de mindenképpen hozzátenném, hogy a baráti meglátásom szerint inkább pár évig még álmodozzon. Aztán vegyen minimum egy ezerkettest.

Tök jó naked lehetne, erre ilyen testbe zárták

 

A harmadik oldalon találod a pontozásos és szöveges értékelést a motorról. Lapozz!

Hirdetés


Cimkék: , , , , ,

Előző bejegyzés

Lucifer maga: Aprilia RSV4 RF olvasói teszt

2018. január 04., csütörtök
Új motor teszt

Következő bejegyzés

Pofás kalandor: X-Lite X551 GT ADVENTURE bukósisak tartósteszt

2018. január 14., vasárnap
Kiegészítő teszt

Ezeket olvastad már?

Pofás kalandor: X-Lite X551 GT ADVENTURE bukósisak tartósteszt

2018. január 14., vasárnap

A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.

Elolvasom »
Kiegészítő teszt

Senki földje: Harley-Davidson Street Rod (2017) teszt

2018. január 10., szerda

A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?

Elolvasom »
Made in India

Lucifer maga: Aprilia RSV4 RF olvasói teszt

2018. január 04., csütörtök

A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.

Elolvasom »
Új motor teszt

Különleges élmények: BMW K1200S Schwenker dönthető oldalkocsis motor teszt

2017. december 31., vasárnap

Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.

Elolvasom »
Használt motor teszt

Hirdetés

Hirdetés