Interjú: egy magyar motoros futár a londoni dzsungelben

Interjú
2017. december 29., péntek - Medve

Milyen évi 80'000 kilométert megtenni két keréken? Most kiderül, interjúalanyunk ugyanis egy londoni magyar motoros futár, aki beavat titkaiba.

Hirdetés

Néha meglepő dolgokra vágynak az emberek

Medve: Mit mondanál annak, aki most kedvet kap, és úgy gondolja, hogy ő is ezt szeretné csinálni?
Miki: Először is megpróbálnám lebeszélni róla. A legfontosabb, hogy ne legyen gyereke, családja mert könnyen rámehet az élete erre az életveszélyes karrierre. Aki ezt a munkát egyszer elkezdi, az a fanatikus rabjává válhat. Lerokkanhat, eltörheti kezét-lábát vagy elveszítheti a jogsiját. Nehéz egyensúlyban tartani a dolgokat, de meg lehet tanulni kellő türelemmel, akarattal, kitartással, higgadtsággal. Nap mint nap adódnak necces helyzetek, amikor át akarnak rajtad menni, vagy kiszalad eléd valaki és te veszélyezteted az életét. Tehát érdemes mérlegelni és kötni egy jó életbiztosítást.

A megdermedt kaja gyakori kép – sokszor nincs idő megállni, még enni sem

Család nélkül nem megy

Medve: Hogy viselik a szeretteid azt, hogy motoros futár vagy?
Miki: A szüleim és a barátnőm persze féltenek. De az öt év alatt sikerült hozzászokniuk és úgy érzem bíznak az elmúlt 18 év motoros tapasztalatában. Tudják, hogy én ezt szeretem csinálni és ez vált az életemmé rajtuk kívül.

Az ember méretű plüssmackó – itt éppen egy autós kollégának kellett besegíteni

Medve: Zárszó gyanánt van valami emlékezetes sztorid, amit szívesen elmesélnél?
Miki: Az ember méretű plüssmackó okozott meglepetést. De most inkább egy kollégám jut eszembe. Pont az idei utolsó munkahetemen találkoztunk útközben. Rám vigyorgott, majd hajtani kezdett, játszadozni akart. Nem tapadtam rá, hogy ne kényszerítsem nagy tempóra, de mögötte maradtam. Végül elengedtem messzebbre. Közöttünk volt egy autó, amit balról előzött, majd előtte a holt térben nem vette észre a sávban éppen elinduló platós teherautót, ami éppen be szeretett volna csatlakozni a sávunkba. Egy az egyben belerongyolt a teherautó jobb oldalába, amitől jobbra vágódott majd elesett.  A jobb lába tört el térd alatt. Mindössze két másodperc volt az egész baleset. Rosszabbul is járhatott volna, és ez jól mutatja, hogy nincs értelme az ilyen macska-egér játékoknak. Ne kergetőzzetek, és vezessetek mindig higgadtan!

Hirdetés


Cimkék: , , , , , ,

Előző bejegyzés

Frissített bajor világverő: BMW R1200GS 2017

2017. december 23., szombat
Új motor teszt

Következő bejegyzés

Különleges élmények: BMW K1200S Schwenker dönthető oldalkocsis motor teszt

2017. december 31., vasárnap
Használt motor teszt

Ezeket olvastad már?

Pofás kalandor: X-Lite X551 GT ADVENTURE bukósisak tartósteszt

2018. január 14., vasárnap

A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.

Elolvasom »
Kiegészítő teszt

Senki földje: Harley-Davidson Street Rod (2017) teszt

2018. január 10., szerda

A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?

Elolvasom »
Made in India

Lucifer maga: Aprilia RSV4 RF olvasói teszt

2018. január 04., csütörtök

A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.

Elolvasom »
Új motor teszt

Különleges élmények: BMW K1200S Schwenker dönthető oldalkocsis motor teszt

2017. december 31., vasárnap

Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.

Elolvasom »
Használt motor teszt

Hirdetés

Hirdetés