Frissített bajor világverő: BMW R1200GS 2017

Új motor teszt
2017. december 23., szombat - BigAdam

Idén további elektronikai extrákat tettek elérhetővé a GS-ez, mi pedig kíváncsiak voltunk mit mutat az új szekér, ezért kicsit megjárattuk.

Hirdetés

A szigorodó károsanyag-kibocsátási normák miatt az új Euro4 szabvány teljesítéséhez az R1200GS új katalizátort és módosított motorvezérlő programot kapott. A 2017-es modellévre korábban már rezgéscsillapítóval látták el a sebességváltó kimenő tengelyét, valamint átdolgozták a váltóvezető-henger működtetését és a váltó tengelyeit. A másik terület az elektronika, amiben fejlesztettek. Hiszen itt a konkurencia is darálja magát előre, és ha prémium akar lenni a BMW, akkor pedálozni kell továbbra is. Lett (extraként választható) PRO mód az elektronikában, ami kinyitja az ajtót olyan lehetőségek előtt, mint a Dynamic, Dynamic Pro, Enduro és Enduro Pro beállítás.

Ez most a csúcs

Mindegyik új extra mód kihasználja a dőlésszög-szenzoros dynamic traction control-t (DTC), ahogy az emelkedő-asszisztens is, amely megkönnyíti az emelkedőn való elindulást és ABS pro is a felszereltség része. Akit nem hívogatnak ilyen “felesleges” extrák, azok a hagyományos Rain és Road lehetőségek közül választhatnak a BMW hagyományos menetstabilizáló rendszerével.

 

A második oldalon folytatjuk még néhány technikai nyalánksággal, ami 2017-ben jelent meg a modellnél. Lapozz!

Hirdetés


Cimkék: , ,

Előző bejegyzés

Kalandok és jótékonyság 2018-ban: három tájékozódási túra is vár rád!

2017. december 20., szerda
Események

Következő bejegyzés

Interjú: egy magyar motoros futár a londoni dzsungelben

2017. december 29., péntek
Interjú

Ezeket olvastad már?

Pofás kalandor: X-Lite X551 GT ADVENTURE bukósisak tartósteszt

2018. január 14., vasárnap

A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.

Elolvasom »
Kiegészítő teszt

Senki földje: Harley-Davidson Street Rod (2017) teszt

2018. január 10., szerda

A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?

Elolvasom »
Made in India

Lucifer maga: Aprilia RSV4 RF olvasói teszt

2018. január 04., csütörtök

A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.

Elolvasom »
Új motor teszt

Különleges élmények: BMW K1200S Schwenker dönthető oldalkocsis motor teszt

2017. december 31., vasárnap

Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.

Elolvasom »
Használt motor teszt

Hirdetés

Hirdetés