Milánóban rögtön három verzióban debütált a Ducati Scrambler 1100

2018
2017. november 07., kedd - Zee

Dübörög az EICMA kiállítás, a Ducati pedig csak ömleszti az újabbnál újabb híreket illetve gépeket. Itt van a végleges a Scrambler 1100.

Hirdetés

Az erőforrás nem új keletű

Hozza az elvárható szintet

Lesz itt még a gyári felszereltség részét képező Bosch kanyar ABS, 320 milliméteres dupla tárcsafék Brembo munkahengerrel, illetve egy 10 (!) szinten állítható menetbiztonsági elektronika is. A gázbowden már itt is a múlté, helyette ride-by-wire megoldás adja a jelet a gyorsításra. Elöl 18”-os, hátul 17”-os felnik lesznek, a már megszokott Pirelli MT60 RS gumikkal. Tovább böngészve az adatok között, kiderül mi lesz a fő különbség a három kiadás között. Az alap és a Sport Scrambler (mindennel feltöltött) súlya is megáll 206 kg alatt, míg a Special kiadás már 210 kilót nyom. Az alap 1100 egyszerűbb felniket kap, a Special egy szebb, sokküllős szettet. Talán ezért is lesz nehezebb. A Sport pedig könnyített kerekeken fog gurulni. Nagy hirtelen még a futóműben szúrtunk ki pár különbséget. A Sport elöl-hátul Öhlins cuccokat kap, míg az alap és a Special elöl Marzocchi, hátul pedig Kayaba alkatrészekkel mozog majd. A Ducati baromi sok gyári képet is közzétett, amelyeken megnézhetitek mindhárom modellt, mi a lényegesebbeket válogattuk össze.

Engem meggyőzött

A hivatalos árra még várnunk kell, de nem hiszem, hogy aggódnia kellene az olaszoknak. Elnézve a 800-as előd sikerét, egy nagyobb, erősebb, komolyabb scrambler elég tuti recept a sikerre!

Hirdetés

Ezt olvastad már?

Lucifer maga: Aprilia RSV4 RF olvasói teszt

Új motor teszt

Cimkék: , , , , , , , ,

Előző bejegyzés

Amit mindenki várt: megérkezett a Ducati Panigale V4

2017. november 06., hétfő
Mestermű

Következő bejegyzés

Fájdalom és szenvedés: prototípus maradt a Yamaha Ténéré 700

2017. november 07., kedd
Prototípus

Ezeket olvastad már?

Pofás kalandor: X-Lite X551 GT ADVENTURE bukósisak tartósteszt

2018. január 14., vasárnap

A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.

Elolvasom »
Kiegészítő teszt

Senki földje: Harley-Davidson Street Rod (2017) teszt

2018. január 10., szerda

A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?

Elolvasom »
Made in India

Lucifer maga: Aprilia RSV4 RF olvasói teszt

2018. január 04., csütörtök

A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.

Elolvasom »
Új motor teszt

Különleges élmények: BMW K1200S Schwenker dönthető oldalkocsis motor teszt

2017. december 31., vasárnap

Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.

Elolvasom »
Használt motor teszt

Hirdetés

Hirdetés