Japán motor átépítést mindennap látni, na de egy Uralt?

Elvtárs
2017. szeptember 13., szerda - Zee

Kitaláljátok, hogy hol építették meg ezt a nehezen kategorizálható Ural szörnyet? Hát persze, hogy Szibériában!

Hirdetés

Az első kerék egy Kawasaki Vulcan 800 hátuljából érkezett, a hátsó kerék pedig különböző felnikből lett összeállítva. Mivel az jóval szélesebb a gyáritól, így a hátsó vázat is némileg terpeszbe kellett vágni, hogy beférjen a méretes kerék. Elég mókásan mutatna ebben a környezetben egy arany Öhlins gáztartály hátul, maradt a gyári rugóstag felújítása. A benzintank eredetét rejtély övezi, az első fényszóró viszont egy echte orosz tankról van, a hátsó lámpa pedig valami öreg teherautóról. Szerintem jobb is ha nem tudunk többet. A hátsó sárvédőt viszont Molchanov maga formálta.

Innen is kiadja

A kipufogórendszer is teljes mértékben egyedi munka, de a blokk külseje az, ami igazán odavonzza a tekintetet. Miután felpolírozta kívülről, két héten át kocogtatta egy kis kalapáccsal. Elmondása szerint nagyságrendileg 150’000 kis ütlegelés kellett hozzá, hogy elérje a kívánt hatást. A végeredményt mi sem tudjuk hova tenni, de csúnyának egyáltalán nem lehet mondani.

Ehhez azért kellett némi türelem (értsd elvetemültség)

Ha azt nézzük, mennyi időt tett bele orosz barátunk, máris más szemmel nézi az ember ezt a szokatlan Uralt. Nekem mindenesetre bejön, üdítően hat, ha  a sok japán átépítés közt időnként feltűnik egy orosz csoda is. Na és nektek hogy tetszik?

Hirdetés


Cimkék: , , , , , , , ,

Előző bejegyzés

Elektromos BMW szörnyeteg a Krautmotorstól

2017. szeptember 12., kedd
Elektromos halálrobogó

Következő bejegyzés

A motor, a tolvaj, a tulaj és a nunchaku

2017. szeptember 15., péntek
Összecsapás videó

Ezeket olvastad már?

Pofás kalandor: X-Lite X551 GT ADVENTURE bukósisak tartósteszt

2018. január 14., vasárnap

A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.

Elolvasom »
Kiegészítő teszt

Senki földje: Harley-Davidson Street Rod (2017) teszt

2018. január 10., szerda

A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?

Elolvasom »
Made in India

Lucifer maga: Aprilia RSV4 RF olvasói teszt

2018. január 04., csütörtök

A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.

Elolvasom »
Új motor teszt

Különleges élmények: BMW K1200S Schwenker dönthető oldalkocsis motor teszt

2017. december 31., vasárnap

Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.

Elolvasom »
Használt motor teszt

Hirdetés

Hirdetés