Ennek nem fogod húzni a szarvát: Fazer 25 az indiai piacra

Indiai hangvillák
2017. szeptember 11., hétfő - Medve

A Yamaha Fazer az európai fülnek is jól csengő név. Ezúttal azonban egy speciálisan indiai igényegre hangolt változatot indítanak útjára.

Hirdetés

250-es, egyhengeres, léghűtéses blokkot kap a motor, ami 8’000-es fordulaton hozza majd el a boldogságot ígérő 21 lóerőt leendő tulajdonosának. Ez valószínűleg sportos érzést fog kölcsönözni, és az ideálisnál valamivel nagyobb fogyasztást, ami jelen esetben azt jelenti, hogy előreláthatólag meg fogja haladni a 2 litert száz kilométeres távon. Na de tudjuk, ez a prémium termékek velejárója. Így ha valaki be akarja járni India majd 5 millió kilométernyi útját, akkor erre kell számítania.

A használt motorokon edződött szemem biztosan kérdéseket vetne fel, hogy miért más színű az első sárvédő, mint a motor többi része

Ez a Suzuki GSX250R-hez képest nem tűnik olyan kitűnő adatnak, hiszen az 25 lóerős teljesítménnyel kápráztatja el az egyszeri motorost. Ellenben, amíg az 181 kilogramm, addig a Fazer 25 aszkéta súlyban van. Csupán 154-et nyom a mérlegen. Persze a példában hozott Suzuki egy Euro4 kompatibilis, ABS-el szerelt motor, szóval az összehasonlításunk, kiragadva ezeket az adatokat nem feltétlenül korrekt. Olyan, mintha egy erősember versenyzőt egy testépítővel próbálnánk összevetni a bicepszátmérő alapján. Azt mindenesetre viszonylag jól mutatja, hogy nagyjából mi a különbség a két piacra szánt motor között. A Yamaha megpöcögtette azt az információt, hogy hamarosan ABS-el is fogják szerelni a Fazer 25 modellt. Ez azonban nem azt jelenti azt, hogy meg fog jelenni a fejlett országok piacain is.

 

Hirdetés


Cimkék: , , , ,

Előző bejegyzés

Új sebesség világcsúcs robogóval, méghozzá Bonnevillen, hol máshol!

2017. szeptember 10., vasárnap
Kis Rekorder

Következő bejegyzés

Elektromos BMW szörnyeteg a Krautmotorstól

2017. szeptember 12., kedd
Elektromos halálrobogó

Ezeket olvastad már?

Pofás kalandor: X-Lite X551 GT ADVENTURE bukósisak tartósteszt

2018. január 14., vasárnap

A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.

Elolvasom »
Kiegészítő teszt

Senki földje: Harley-Davidson Street Rod (2017) teszt

2018. január 10., szerda

A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?

Elolvasom »
Made in India

Lucifer maga: Aprilia RSV4 RF olvasói teszt

2018. január 04., csütörtök

A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.

Elolvasom »
Új motor teszt

Különleges élmények: BMW K1200S Schwenker dönthető oldalkocsis motor teszt

2017. december 31., vasárnap

Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.

Elolvasom »
Használt motor teszt

Hirdetés

Hirdetés