Négy kereke van, Aprilia, de nem motor, mi az?

Reinkarnáció
2017. augusztus 10., csütörtök - Sauvagebiker

Ez a Griiip G1. Vajon az izraeli Start-Up cég vezeti majd be az Aprilia-t a versenyautópiacra? A kezdet jónak bizonyul, minden adott a sikerhez.

Hirdetés


Cimkék: , , , ,

Előző bejegyzés

Jelölősprét vet be a londoni rendőrség a robogós bandák ellen

2017. augusztus 08., kedd
Bűnözés

Következő bejegyzés

A nagy motorgyárak hiábavaló küzdelme a fiatalok lelkéért

2017. augusztus 10., csütörtök
Generációs problémák

Ezeket olvastad már?

Már csak néhány napig jelentkezhetsz a csodaszép tizedik 48 órás túrára

2018. július 17., kedd

A BMW-Onroad.hu48h idei, jubileumi túrája Erdélybe megy. Most nem a sok kilométer a cél, hanem a csodás környezet és történelmünk megismerése. Motorral.

Elolvasom »
Meghívó

Masszív mobiltartó: Kappa Smart Clip bemutató és menetpróba

2018. július 16., hétfő

A mobil telefon megfelelő elhelyezése a kormányon előnyös: navigálni is jó és kommunikálni is. A Kappa Smart Clip kiváló alternatíva erre.

Elolvasom »
Kiegészítő teszt

Új biztosítási szolgáltatás nekünk, motorosoknak: elindult a Moto® Angyal

2018. július 06., péntek

A Moto® Angyal már napi 68 forintért egészen komoly anyagi biztonságot ad akár motoros, akár más baleset esetén. Sok előnye van, ismerd meg!

Elolvasom »
Biztonság

DCT a gyakorlatban: Honda NC750X 2018

2018. július 03., kedd

Sokan hangoztatják, hogy az NC sorozatot csak a duplakuplungos automata váltóval szabad megvenni. De vajon miért gondolják így, és egyáltalán igazuk van? A 2018-ra felfrissített NC750X-en keresztül mutatjuk be gyakorlatias oldalról a DCT működését.

Elolvasom »
Váltó

Hirdetés