A BMW S1000RR HP4 RACE blokkja 5’000 kilométer után mehet a levesbe

Hipersport
2017. augusztus 08., kedd - Zee

Azt eddig is tudtuk, hogy a BMW csúcsgépének csúcsváltozata kizárólag a versenypályára való, felesleges közúton elpazarolni a kilométereket.

Hirdetés

Csak lesz rá igény

A bajorok bővebben is kifejtik a matekot: egy átlagos versenymotor nagyjából 3’700 kilométert megy egy 24 órás endurance futamon, illetve körülbelül 300-500-at egy versenyhétvégén. A WSBK motorokat pedig 1’000-1’500 kilométerenként vizsgálják át alaposabban, szóval a HP4 RACE is hasonló törődést igényel. Nem tudni, hogy nálunk fog-e érinteni valakit a téma, de a BMW számításai szerint Amerikában összesen 80 darabot terveznek eladni, ami azért nem egy túl nagy szám. Csak azon kereskedők rendelhetnek ilyen gépeket, akik elérnek egy bizonyos megrendelés számot, a kiszállítás pedig vásárlási sorrendben fog történni. Érdekesség még, hogy aki ilyen motort venne, előtte alá kell írnia egy nyilatkozatot, miszerint csakis zárt (verseny) pályán fogja azt használni.

Gyári fotókon is ütős


Nem valószínű, hogy a fentiek bárkit is eltántorítanak a vásárlástól. Még versenypályán sem gyakori látvány egy szénszálas, 212 lovas, 171 kilós versenygép. Egy apró gond mégis lehet, az pedig az ára: átszámolta valaki a 80’000 eurót magyar forintra?

Hirdetés


Cimkék: , , , , ,

Előző bejegyzés

Igazi csótány ötvözet: kétütemű cross chopper. De megy! Főleg egy keréken…

2017. augusztus 07., hétfő
Szörnyeteg

Következő bejegyzés

Jelölősprét vet be a londoni rendőrség a robogós bandák ellen

2017. augusztus 08., kedd
Bűnözés

Ezeket olvastad már?

Pofás kalandor: X-Lite X551 GT ADVENTURE bukósisak tartósteszt

2018. január 14., vasárnap

A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.

Elolvasom »
Kiegészítő teszt

Senki földje: Harley-Davidson Street Rod (2017) teszt

2018. január 10., szerda

A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?

Elolvasom »
Made in India

Lucifer maga: Aprilia RSV4 RF olvasói teszt

2018. január 04., csütörtök

A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.

Elolvasom »
Új motor teszt

Különleges élmények: BMW K1200S Schwenker dönthető oldalkocsis motor teszt

2017. december 31., vasárnap

Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.

Elolvasom »
Használt motor teszt

Hirdetés

Hirdetés