A BMW S1000RR HP4 RACE blokkja 5’000 kilométer után mehet a levesbe

Hipersport
2017. augusztus 08., kedd - Zee

Azt eddig is tudtuk, hogy a BMW csúcsgépének csúcsváltozata kizárólag a versenypályára való, felesleges közúton elpazarolni a kilométereket.

Hirdetés


Cimkék: , , , , ,

Előző bejegyzés

Igazi csótány ötvözet: kétütemű cross chopper. De megy! Főleg egy keréken…

2017. augusztus 07., hétfő
Szörnyeteg

Következő bejegyzés

Jelölősprét vet be a londoni rendőrség a robogós bandák ellen

2017. augusztus 08., kedd
Bűnözés

Ezeket olvastad már?

A leggyakoribb hibák, amelyeket kezdőként elkövethetsz

Egyre többen ülnek motorra. Íme, néhány gondolat a friss motoros jogosítvány mellé, melyeket sok éves tapasztalattal sem árt megfontolni.

Elolvasom »
Vezetéstechnika

Amerikai Ninja: Zero DSR (2016) teszt

2017. szeptember 16., szombat

A Zero kizárólag tisztán elektromos motorokat gyárt, ebben viszont világelsők. Kipróbáltuk a DSR-t, így kiderült, milyen is egy ilyen gép.

Elolvasom »
Villamos

Gondoskodj a biztonságodról – most az Onroad.hu olvasójaként akár ingyen!

2017. szeptember 12., kedd

Miért érdemes a szezon vége felé is motoros biztosítást kötni? Sok oka van, többek között az is, hogy az Onroad.hu segítségével visszanyerheted a díját is! (x)

Elolvasom »
Biztonság egész évben

Hogy ne csak a motorod legyen stílusos: klasszikus cuccok az Alpinestars kínálatából

2017. szeptember 11., hétfő

Az Alpinestars hazai márkaszaküzletében azokra is gondolnak, akik klasszikus stílusú motorjukhoz illően, mégis biztonságosan akarnak öltözni. (x)

Elolvasom »
Termékbemutató

Hirdetés

Hirdetés