Egli Fritz W.1300, avagy így készül a mamutból versenyló

Épített
2017. április 23., vasárnap - FeR1

A café racer stílusról könnyű és gyors gépek ugranak be. Az XJR1300 se nem könnyű, se nem gyors, de legalább erős és kiváló alap az építéshez.

Hirdetés

Elöl és hátul egyaránt Öhlins futómű virít, amely a speciális vázzal együtt garanciát jelent a pontos vezethetőségre. Hogy mindez igaz legyen, a gyári fékrendszert is menesztették és a helyére a versenysportból ismert Beringer hatdugattyús rendszere került, dupla tárcsákkal az első keréken. Hátul maradt kétdugattyús a nyereg, ám a féktárcsa átmérőjét megnövelték – immár 267 milliméteres diszket lassít a berendezés.

Hatdugattyús Beringer fékek az első keréken

A fényszóró, a kormánycsutkák és a lábtartók az LSL katalógusából érkeztek – jól bevált termékeket kínálnak a különböző stílusú épített motorokhoz. Ezeknek és az alumíniumból készült tanknak és sárvédőknek köszönhetően sikerült jelentősen csökkenteni a jármű tömegét. A bringa gyári helyzetében 240 kilogrammot nyom a mérlegen teletankolva, Egli bácsi csapata ezt lefogyasztotta 208 kilóra.

Az alumínium tank és az LSL kiegészítők szépen harmonizálnak egymással

A járgányból egyelőre csak öt darabot készítenek, ebből négy már gazdára is talált. Ha pont vásárolhatnékja támad valakinek és egy ilyen gépre vágyik, akkor persze nem csak gyorsnak, de gazdagnak is kell lenni. Ugyanis nagyjából 15 millió forintnak megfelelő svájci frankot kérnek érte. Ha mégis lemaradnál róla, ne csüggedj! Állítólag jövőre ismét valami ínyencséget dobnak piacra, nagyobb darabszámban. Addig is lehet gyűjtögetni a húszezreseket.

Hirdetés


Cimkék: , , , , , , ,

Előző bejegyzés

Világszerte csökkentek a Harley-Davidson eladásai

2017. április 22., szombat
Gazdaság

Következő bejegyzés

Che Guevara Fia motoros túrákat vezet Kubában

2017. április 24., hétfő
Különleges

Ezeket olvastad már?

Pofás kalandor: X-Lite X551 GT ADVENTURE bukósisak tartósteszt

2018. január 14., vasárnap

A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.

Elolvasom »
Kiegészítő teszt

Senki földje: Harley-Davidson Street Rod (2017) teszt

2018. január 10., szerda

A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?

Elolvasom »
Made in India

Lucifer maga: Aprilia RSV4 RF olvasói teszt

2018. január 04., csütörtök

A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.

Elolvasom »
Új motor teszt

Különleges élmények: BMW K1200S Schwenker dönthető oldalkocsis motor teszt

2017. december 31., vasárnap

Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.

Elolvasom »
Használt motor teszt

Hirdetés

Hirdetés