Új Honda vásárlása Magyarországon 2016-ban

Piac
2016. július 30., szombat - Macko

Bármilyen furcsa, a hazánkban piacvezető márka, a Honda szállítási nehézségekkel küzd, amelynek a vevők a vesztesei. Utánanéztünk a témának.

Hirdetés


Cimkék: , , , , ,


Hozzászólások (8 hozzászólás)

szacsi -
Nem a földrengésekkel függ össze, akkor leállt a gyár és pedzegették, hogy ez hiányt fog okozni?

Macko -
szacsi: hivatalosan ezt nem erősítették meg és nagyon ködösítenek. Ilyen nép, ilyenek is maradnak. 🙂 Ennek minden rossz és jó oldalával együtt.

Lacc -
Még április 19-n rendeltem egy CBR 500 R-t és elvileg augusztus 22-n fog megérkezni. Először eldobtam az agyam, hogy ez tisztára olyan mint anno a szüleim Trabant rendelése. A földrengéssel kapcsolatban annyit mondtak, hogy ezt a típust és sok más társait Tajvanon gyártják, tehát a Japán földrengéseknek csekély közük van hozzá. De nagyon durva a 4 hónapos város 2016-ban egy új motorra.

bogenschutze -
Lacc: Viszont nagyon jól választottál. Azért kell várnod, mert nagyon népszerű modell lesz a motorod. Ennek később lesz sok előnye. Kapható lesz hozzá minden extra amit a kiegészítő gyártók a nagy szériás modellekhez gyártanak. Viszonylag olcsó lesz később a nem gyári szűrő, ami a kicsikhez nincs is. És a nagyon távoli jövőben lesz sok bontott alkatrész is. Sok sikert hozzá!

lbx -
Bogenschutze! És ha majd váltani szeretne valamiért, nem lesz egyszerű eladni a nagy kínálat miatt…

lbx -
Egyébként nemrég olvastam valahol, hogy az egyik európai márka népszerű (piacvezető/kategóriateremtő?) modelljére akár egy évet is kell várni, még akkor is, ha nem egyedi modellt rendel az ember.

endrem55 -
Üdv! Engem jobban érdekelne, hogy amit ma hallottam, igaz-e? VFR 1200 X crosstourer vásárlásán töröm a fejem, és ezzel kapcsolatban felhívtam 1-2 tulajt mi a véleményük. Az egyik említette, hogy már eladta a gépet, viszont tudomása van róla, hogy a kardán hibája miatt visszahívások vannak a modellnél. Hallott erről valaki? Vagy csak városi legenda?

Macko -
Endrem55: igen, a VFR1200-esek mind kardáncserések. Pontosabban egy adott idöintervallumban gyártottak.

Előző bejegyzés

Színes egyéniség: Icon Alliance GT Primary bukósisak teszt

2016. július 28., csütörtök
Bukósisak teszt

Következő bejegyzés

Onroad túra: Balaton-Felvidék, Hegyestű és Bakony

2016. augusztus 03., szerda
Programajánló

Ezeket olvastad már?

Tisztelgés a legenda előtt: BMW R nineT Urban G/S teszt

2017. október 12., csütörtök

A bajorok aranybányája a GS sorozat, amely egykoron az R80 G/S modellel indult. A Heritage család új tagja, az Urban G/S neki állít emléket.

Elolvasom »
Új motor teszt

Pihe-puha vándorcsizma: Benelli TRK 502 teszt

2017. október 08., vasárnap

Akár még a magyar utak ördöge is lehetne a Benelli TRK 502, korunk egyik ár-érték bajnoka, ha hajlandóak lennénk felrúgni az előítéleteinket.

Elolvasom »
Új motor teszt

Verhetetlen magyar motorosok: a Hungária Rendőregylet

2017. október 06., péntek

Van egy maroknyi magyar motoros, akik a számukra rendezett versenyeken rendre agyonverik európai riválisaikat. Ők a Hungária Rendőregylet.

Elolvasom »
Magyar dicsőség

Heresokkoló stílusdiktátor: Yamaha SCR950 teszt

2017. október 03., kedd

A ma divatos scrambler hullámot lovagolja meg a Yamaha az SCR950 modellel. Vajon a meglepő alapokra épülő konstrukció mennyire jó erre a célra?

Elolvasom »
Új motor teszt

Hirdetés

Hirdetés