Barátságos rosszfiú – Yamaha MT-07 ABS teszt

Új motor teszt
2014. október 02., csütörtök - FeR1

Az MT-07 is Japán sötét oldalát tartalmazza, ám kifinomultabb formában, mint a nagyobbik testvére. Tökéletes összhang jellemzi a Yamaha belépőmotorját.

Hirdetés


Cimkék: , , , , , , ,


Hozzászólások (9 hozzászólás)

verpe -
Valaki magyarázza már el hogy lehet ez olcsóbb mint az Honda NC család, mert nem tudom elképzelni sem! Valószínű az 500-as sorozat kavart be a Hondánál?

XYZ -
Simán bevállalnám,nagyon kívánatos kis gép az ára pedig meglepően jó. Mondjuk az nekem is magas,hogy lehet olcsóbb az NC-nél,miközben fényévekkel jobb alkatrészekből áll…

MrZozo -
Tetszik-tetszik. De A Yamaha már nem ad teszt-motort – így már több, mint egy éve nem lehet kipróbálni. Marad a leírás, meg amit kiállítva láttam: az ülés elejét könnyedén felhúzva KINYÍLIK!!! Nem zárható!!! 😕 A tank-védő műanyag-idom lötyög, zörög!!! (és nem a csavar volt lazán meghúzva…)??? Milyen csúnya már a gumis hátsófék-kar!!! Stb-stb-stb. Azért itt még van mit finomítani! Az is zavar, hogy egy 7-800cm3-es motorok a “kezdő-kategóriába” tartoznak a Yamahánál. Mekkora szerintük akkor a profi kategória??? 5.000cm3-es??? Le vagyunk degradálva, na! >:-( Maradok örök-kezdőként a hibátlan XT-mnél! ;-))))))))))))

Macko -
MrZozo: ott volt a tatai tesztnap, amit orrba-szájba beharangoztunk…

MrZozo -
Tudom – jó-előre kellet regisztrálni, ami hamar be is telt, így ki se mentem. A “vidéki” szalonoknál (elnézést a kifejezésért) még vannak lehetőségek, de a Yamaha Hungary már elzárkózik … Jana is fél évig igérgette, aztán nem merték odaadni (pedig még a V-Max-ot is, SuperTenerét is megkaptuk korábban …) 🙁

Bővül a Yamaha MT sorozata – Onroad.hu -
[…] bizonyult a kategóriában, számos változatot építettek erre az alapra. Őt követte az MT-07, amely egy virgonc kéthengeres bringa. Nem sokkal később megjelent az MT-125, amely igazi […]

Egyszerű, de nagyszerű: Yamaha Tracer 700 teszt – Onroad.hu -
[…] amely azonnal hatalmas siker lett. Így logikusan követte egy kisebb családtag, az MT-07 (itt találjátok az első tesztjét), majd mindenféle egyéb verziók, amelyek inkább optikájukban tértek el a bázismodellektől. […]

Japán legsötétebb oldala: Yamaha MT-10 teszt – Onroad.hu -
[…] fiúk némi szusszanás után elkezdtek egy új testvérpárt faragni a pincében: ez lett az MT-07 és MT-09. 2013-ban mutatták be őket és ismét komoly gyomrost vittek be a konkurenciának, a […]

Az utolsó mohikán: Honda CB650F (2017) teszt – Onroad.hu -
[…] meg ebben a teljesítmény- és méretkategóriában (Suzuki SV650 V2, a Kawasaki Z650 és Yamaha MT-07 sorkettő). A négyhengereseket pedig a 100-nál több lóerővel egy polccal feljebb tették […]

Előző bejegyzés

A legenda megújult: Honda VFR 800 F teszt

2014. szeptember 29., hétfő
Új motor teszt

Következő bejegyzés

Októberi Onroad túra: irány a Tatai vár

2014. október 06., hétfő
Meghívó

Ezeket olvastad már?

Valódi különlegesség: MV Agusta Turismo Veloce 800 teszt

2017. szeptember 22., péntek

Miért nevezik a motorok Ferrarijának az MV Agusta márkát? Ki kell próbálni egyet, és kiderül: ez történt a Turismo Veloce 800 tesztjén is.

Elolvasom »
Új motor teszt

A leggyakoribb hibák, amelyeket kezdőként elkövethetsz

2017. szeptember 19., kedd

Egyre többen ülnek motorra. Íme, néhány gondolat a friss motoros jogosítvány mellé, melyeket sok éves tapasztalattal sem árt megfontolni.

Elolvasom »
Vezetéstechnika

Amerikai Ninja: Zero DSR (2016) teszt

2017. szeptember 16., szombat

A Zero kizárólag tisztán elektromos motorokat gyárt, ebben viszont világelsők. Kipróbáltuk a DSR-t, így kiderült, milyen is egy ilyen gép.

Elolvasom »
Villamos

Gondoskodj a biztonságodról – most az Onroad.hu olvasójaként akár ingyen!

2017. szeptember 12., kedd

Miért érdemes a szezon vége felé is motoros biztosítást kötni? Sok oka van, többek között az is, hogy az Onroad.hu segítségével visszanyerheted a díját is! (x)

Elolvasom »
Biztonság egész évben

Hirdetés

Hirdetés