Harry Herceg súlyos motoros baleset részese volt

Frontális
2014. szeptember 12., péntek - Macko

A Herceg konvoját felvezető motorok egyike nagyon durván ütközött egy Taxival Londonban. Harry nem sérült, a motoros és a taxis igen.

Hirdetés


Cimkék: , , , , , , , , ,


Hozzászólások (4 hozzászólás)

verpe -
Kereszteződésben mindig necces előzni, kérdés hogy a motoros használta-e a szirénát és az esetleg mennyire volt hallható. Valószínüleg nem jutott el a Priuszig a hangja, látni pedig biztosan nem látták egymást.

Macko -
Verpe: azt olvastam, hogy a Special Escort Group járművei kék villogót és egy csak rájuk jellemző, éles pittyegés-szerű hangjelzést használnak, de klasszikus értelemben vett sziréna nincs nekik. A szemtanúk beszámolói szerint nem használtak hangjelzést, semmilyent. Valamint igen nagy sebességgel (ezt nyilván nem határozták pontosan meg) haladtak. Ugyanakkor a motoros nyilván erősen lassított más, mert a 9 méteres repülés nem arra utal, hogy 150-nel csapódott be. Viszont számomra több mint izgalmas, hogy a Prius milyen mértékben roncsolódott. Egy ilyen ütközés után feszítő-vágóval lehetett csak kiszabadítani a sofőrt, aki jobban megsérült, mint a motoros. Magyarul ruppót nem ér az autó aktív védelmi rendszere…

verpe -
Nekem volt már olyan, hogy kereszteződésben későn vettem már észre a mentőt és kénytelen voltam még elmenni előtte. Nem volt vészes, de ha nem lassítanának a mentők a kereszteződésben több probléma lenne. A zajok miatt nehezebb észre venni (szélzaj, motorzaj), főleg ha nem látod be a kereszteződést, mert körbe van építve házakkal, nem jut el a hangja olyan messzire. Hirtelen bekerülsz a kereszteződésbe és ott már nem tudsz előtte megállni (60km/h, zöld hullám, belső sávban, +ritka jármű). Ha meg jönnek mögötted (féktávon belül), még az se jó ha belefékezel. Olyan kéne mint a vonatnál, hogyha jön, akkor piros a lámpa mindenkinek.

Boxer -
Örök szabály, hogy az az elsőbbség ér valamit, amit megadnak. És ez fokozottan igaz a megkülönböztető jelzéseket használó járművek vezetőire. Tehát elsőbbsége van, ha használja a jelzéseket, de csak akkor élhet ezzel az elsőbbséggel, ha meggyőződött arról, hogy a forgalom többi résztvevője (akikkel elsőbbségi viszonyban van) észlelte őt és biztosítja is ezt az előjogot részére.

Előző bejegyzés

Szar ügy, pedig a motoros meg sem sérült

2014. szeptember 12., péntek
Megtörtént!

Következő bejegyzés

A mentőmotor igen sokféle lehet

2014. szeptember 13., szombat
Egészségügy

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt