Megújul a Yamaha Szuper Tehene

Technika
2014. január 15., szerda - FeR1

Elektronikai segédletekkel tömik meg a hangvillások világjáróját - nehogy lemaradjon a mezőnytől. Eddig sem volt rossz motor, így viszont újra a csúcson lehet.

Hirdetés


Cimkék: , , , , ,


Hozzászólások (2 hozzászólás)

XYZ -
A régi műszerfal nekem is jobban tetszett.A súlyból azért faraghattak volna,mert kissé sok az a bő 260kg…

FeR1 -
Szám szerint tényleg sok az a 260kg, meg mikor fel kell mondjuk állítani. Menet közben, de még tologatásnál sem érződik, nagyon jól oszlik el. Egy DL-es barátom azt mondta, miután kipróbálta, hogy hamarabb meg merne vele kockáztatni egy jó sáros erdei emelkedőt, mint a saját motorjával. Pedig van vagy 40-50 kiló különbség.

Előző bejegyzés

Marc Coma jobban van

2014. január 15., szerda
Dakar

Következő bejegyzés

Amerikai sportmotort Európa népének!

2014. január 16., csütörtök
Piac bővítés

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt