Minden lében kanál

Teszt: Honda CRF250L
2012. augusztus 08., szerda - Zsore

Talán a válság hívta életre? Esetleg egy jól átgondolt válasz a jelenlegi vásárlói igényekre? Bármi is legyen az igazság, örülhetünk, hogy megszületett!

Hirdetés


Cimkék: , , , ,


Hozzászólások (10 hozzászólás)

kukulec -

köszi szépen


verpe -

Ezek a lábtartók elég furák, így fotón keresztül mindenféleképpen.

A hátsót valahogy nem értem, olyan mintha valami trükk lenne a fotón.

De számomra az első is fura, fixen rá van hegeszve a vázra.

Se a váltókar, se a fékpedál nem visszahajlós.

Én azért egy csomagtartó vasat el tudnék rajta viselni hátul.

Élőben lehet másabb, de nekem több ponton is megingott a tökéletessége ennek a bringának.


kukulec -

lenne egy nagyon amatőr kérdésem: ezeknél a motoroknál létezik olyan opció, amivel az üzemanyagtartály kapacitását lehet növelni?


verpe -

Igen, vannak olyan gyartók, akik a gyári állapotot fejlesztik tovább.

Üzemanyagtankot is szoktak gyártani, álltalában műanyagból.

Mindenféle kütyüvel fel lehet szerelni egy terepmotort. Amerikában van ennek nagy divatja.

Talán az Acerbis az egyik legismertebb ilyen gyártó.


eko -

Ha tényleg nem eszik sokat, akkor csinálnék belöle egy szupermotot.  🙂


alvaro -

Az azért érdekelne, hogy ért le a 160 centis csaj lába erről az ülésről.


Motolujzi -

Kérdezném, hogy hány centi és hány kiló vagy? A motor nekem is tetszik, csak félek, hogy nem ér le a lábam. Kár, hogy rólad nem volt kép az illusztrációban.


Bara -

 Alvaro 

 

Simán, a 174 cm-el teli talpra leért a lábam. De mivel könnyű a motor meg lehet dönteni megállásnál. 

 

Motolujzi

 

Dologozok a képen:D

de  teljes menetfelszerelésben (crosscsizma,protektoring, térdprotektorok) kb 85 kg vagyok


XYZ -

Kéne!


hk417 -

Ezt mondjuk megkostolnám!


Előző bejegyzés

Nincs kérdés!

2012. július 31., kedd
Menetpróba: BMW C600Sport és C650GT

Következő bejegyzés

Ne kapj hőgutát a motoron!

2012. augusztus 09., csütörtök
Kánikula

Ezeket olvastad már?

Készülés a Dakar Rally-ra: interjú Horváth Lajos “Laller”-rel

2017. november 22., szerda

Laller teljesen amatőr versenyzőként első Dakarját feladta, de azóta is keményen küzd, hogy álma valóra váljon. Alaposan elbeszélgettünk vele.

Elolvasom »
Interjú

Tökéletes védelem az Alpinestars protektorrendszerével

2017. november 15., szerda

A motorosok védelméről megoszlanak a vélemények. Most nem észosztás jön, csupán néhány valóban csúcsszintű Alpinestars protektort mutatunk be. (x)

Elolvasom »
Termékbemutató

Gyönyörű, békés lelkű kalandor: Honda CRF250 Rally teszt

2017. november 10., péntek

A Honda optikailag mindent beleadott apró kalandmotorjába, amit lehetett. Műszakilag ugyanez nem igaz, de a CRF250 Rally így sem egy rossz gép.

Elolvasom »
Új motor teszt

Vidd magaddal az energiát: ADATA P20000D powerbank teszt

2017. november 04., szombat

Aki szokott motoros túrákra járni, annak hasznos társa lehet egy megbízható hordozható akksi. Az egyik legjobb a piacon az ADATA. (x)

Elolvasom »
Kiegészítő teszt

Hirdetés

Hirdetés