Minden lében kanál

Teszt: Honda CRF250L
2012. augusztus 08., szerda - Zsore

Talán a válság hívta életre? Esetleg egy jól átgondolt válasz a jelenlegi vásárlói igényekre? Bármi is legyen az igazság, örülhetünk, hogy megszületett!

Hirdetés

Ezt olvastad már?

Kanyar ABS-szel érkezik az új Ducati Scrambler 800

Modellfrissítés

Cimkék: , , , ,


Hozzászólások (10 hozzászólás)

kukulec -

köszi szépen


verpe -

Ezek a lábtartók elég furák, így fotón keresztül mindenféleképpen.

A hátsót valahogy nem értem, olyan mintha valami trükk lenne a fotón.

De számomra az első is fura, fixen rá van hegeszve a vázra.

Se a váltókar, se a fékpedál nem visszahajlós.

Én azért egy csomagtartó vasat el tudnék rajta viselni hátul.

Élőben lehet másabb, de nekem több ponton is megingott a tökéletessége ennek a bringának.


kukulec -

lenne egy nagyon amatőr kérdésem: ezeknél a motoroknál létezik olyan opció, amivel az üzemanyagtartály kapacitását lehet növelni?


verpe -

Igen, vannak olyan gyartók, akik a gyári állapotot fejlesztik tovább.

Üzemanyagtankot is szoktak gyártani, álltalában műanyagból.

Mindenféle kütyüvel fel lehet szerelni egy terepmotort. Amerikában van ennek nagy divatja.

Talán az Acerbis az egyik legismertebb ilyen gyártó.


eko -

Ha tényleg nem eszik sokat, akkor csinálnék belöle egy szupermotot.  🙂


alvaro -

Az azért érdekelne, hogy ért le a 160 centis csaj lába erről az ülésről.


Motolujzi -

Kérdezném, hogy hány centi és hány kiló vagy? A motor nekem is tetszik, csak félek, hogy nem ér le a lábam. Kár, hogy rólad nem volt kép az illusztrációban.


Bara -

 Alvaro 

 

Simán, a 174 cm-el teli talpra leért a lábam. De mivel könnyű a motor meg lehet dönteni megállásnál. 

 

Motolujzi

 

Dologozok a képen:D

de  teljes menetfelszerelésben (crosscsizma,protektoring, térdprotektorok) kb 85 kg vagyok


XYZ -

Kéne!


hk417 -

Ezt mondjuk megkostolnám!


Előző bejegyzés

Nincs kérdés!

2012. július 31., kedd
Menetpróba: BMW C600Sport és C650GT

Következő bejegyzés

Ne kapj hőgutát a motoron!

2012. augusztus 09., csütörtök
Kánikula

Ezeket olvastad már?

Technikai forradalom: Keeway RKF 125 teszt

2018. szeptember 15., szombat

Természetesen nem járműtörténeti innovációkra kell gondolni, de az RKF 125 a Keeway történetében mégis egy mérföldkőnek számít.

Elolvasom »
Új motor teszt

Ugyanaz sokkal jobban: Honda Gold Wing Tour DCT teszt

2018. szeptember 08., szombat

A név maga legendává vált, de a Gold Wing felett bizony nagyon eljárt már az idő. A Honda számára létkérdés volt egy teljes körű megújulás.

Elolvasom »
Új motor teszt

Egyszerű és tökéletes megoldás a túramotorosoknak: Alpinestars Mirage laminált kabát

2018. augusztus 31., péntek

Nem akarsz esőcuccal bajlódni, de belerohadni sem a vízálló ruhába? Idegenkedsz a sok rétegtől? Akkor az Alpinestars Mirage modellje neked való!

Elolvasom »
Kiegészítő teszt

A külső és belső furcsa ötvözete: Benelli BN125 teszt

2018. augusztus 23., csütörtök

A Benelli BN125 furcsa szerzet. Jól bevált Keeway technikára adtak fel egy olaszos megjelenésű gúnyát. A végeredmény így olcsó és csinos lett.

Elolvasom »
Új motor teszt

Hirdetés