Rossi szentségtörésre kényszerítette a Ducatit

Versenysport
2011. szeptember 09., péntek - TeeJay

Az olaszok fejlesztési iránya mindig is eltért a konkurenciától, azonban Rossi és Burgess kierőszakolta az alumínium vázat.

Hirdetés


Cimkék: , ,


Hozzászólások (11 hozzászólás)

Manó -

 A komplex problémarendszer maga Rossi. Gyakorlatilag csinálnak neki a Ducatiból egy Yamahát, mert ő csak azzal tud (jól) menni. 


Macko -

Azért lett ő világbajnok 125-ben és 250-ben Apriliával, 500-ban, 1000-ben Hondával is még úgy előtte. Szóval ne erősítsd azon inkábbnemmondokróluksemmit hozzáértők táborát, akik szerint kiváló a Ducati, csak Valentino elfelejtett motorozni… 🙂


Quattroman -

annyira erőltetitek ezt az L2 elnevezést csak tudnám miért.

lécci elmagyarázni miben különbözik a 90°V motortól,  ami miatt egy új elnevezéssel kellene illetni.


TeeJay -

Nem mi erőltetjük, hanem a Ducati. ezzel (is) szegregálják magukat a többi V-motor gyártótól.


Tomchy -

Szerintem remek hiánypótló cikk, több infó is van a sorok közt, mint amit leírtál. (pl. Rossi és a Duci kapcsolatáról)

Egy aluváztól még nem lesz Yamaha a Duciból. Max egy aluváz jobban kompenzál egy kevésbé kiegyensúlyozott blokkot.

 


Manó -

 Természetesen elismerem Rossi érdemeit.és tisztában vagyok vele, hogy gyakorlatilag minden kategóriában világbajnok lett, meg minden idők legnagyobb motorversenyzője stb…

Ugyanakkor nekem mint motorszerető/motorsport.-rajongónak szimpatikusabb egy olyan versenyző, aki az adott technikával képes nagy dolgokra,pl. az emlegetett Casey Stoner. 

De hogy objektív legyek: ha Rossi nem megy jól, csakis a Ducati lehet a hibás-ugyanúgy rossz megközelítés,mint fordítva: a hiba csakis Rossiban van. A Rossi-hívőknek nem jut eszükbe, hogy a Ducati egyszerűen “nem fekszik” Rossinak, függetlenül attól, hogy mekkora hatalmas isten más gépekkel.

Az igazság valahol a kettő között lehet. (mint általában )


TeeJay -

Nem flame-elni akarok, csak…

A gondolatmeneted ott a hibás, hogy Stoner is akkor lett világbajnok, amikor rá fejlesztettek, azóta Ő is csak szenvedett a Ducatival.

Másrészt meg a Ducati valóban egy borzalmas motor, és nem azért, mert Rossi nem ér vele semmit, hanem azért, mert senki sem. Capirexnek majdnem összejött a VB cím 2006-ban, de gondolom 2007-re meg elfelejtett motorozni. Melandriról már ne is beszéljünk… A Ducati egy teljesen más iskolát képvisel, mint amin Te, én meg bárki más megtanult motorozni.


Manó -

 Hát igen, a Ducati ilyen különc, szenvedős,nehéz vele jól menni. Azért elszenvednék egy 1098-cal szívesen, de a 848 is jöhetne 


TeeJay -

Szigorúan egy 1000 GTS… 😛


Zolikv -

Hű de jó cikk volt ez Tídzsé.

Rég vártam egy hasonlóra. Kezdesz itt a kedvenc cikkíróm lenni hallod-é.


TeeJay -

Köszönöm, ez megtisztelő.


Előző bejegyzés

Életre szóló élmény: megmotoroztattuk a Pető Intézet kis tanulóit

2011. szeptember 05., hétfő
Rendezvény

Következő bejegyzés

BMW-s sokkterápia: itt az eScooter koncepció

2011. szeptember 14., szerda
Tanulmány

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt