Arany eminenciás

Teszt: Honda CBF1000A
2011. augusztus 15., hétfő - Macko

Elsőre semmilyen markánsan újszerű, egyedi vonása nincs ennek a motornak. Szinte tizenkettő-egy-tucat, mégsem nagyon lehet benne hibát találni. Egyszerűen csak egy közel tökéletes kétkerekű útitárs.

Hirdetés


Cimkék: , , , ,


Hozzászólások (5 hozzászólás)

XYZ -

Nem  rossz túragép,de itt-ott elég igénytelen.

Az ár se túl baráti.Kicsivel többért akciós CB1300S-t kapni,ami azért minőségben és presztizsben is más ligában játszik…

 


Helmets on -

Gondolom az egyik lámpabúrában van a tompított izzó a másikban meg a refi…de ez így miért jó?

Elég fura hogy csak az egyik világít.

 

De pl láttam olyat hogy reklám videóban, képeken ugyanannál a típusnál meg világít mindkettő

 

Tuti megoldanám hogy égjen mindegyik

 

 


Manó -

 Kissé konzervatív ez a bringa 2011-ben. A különbség leginkább akkor  szembetűnő, ha ránézel mondjuk egy Kawasaki Z1000SX-re: fordított teló, full állítható minden, hullámos tárcsák, radiális fékek. Mintha ez a gép a múltból jött volna, az meg a jövőből. 

Persze, nem ugyanaz az árkategória, de ha van 2,7 millám egy új motorra, akkor van egy kicsit több is. Persze lehet élni fordított gátló nélkül, de ha már kifizetek ennyit valamiért, akkor szeretnék tartalmat is kapni.

Mondom ezt annak ellenére, hogy mindig is “Hondás” leszek, és tudom, ez egy kiváló gép, kimegy a világból és valszeg soha nem fog elromlani. 


Mark91 -

Szerintem nem a spórolás miatt lett az első teleszkóp megfordítva, és más biszbaszok rápakolva. Ezt a motort azoknak szánják akik egy túragépben nem találják meg a számukra elegendő dinamizmust. Nem nagyon lehet egy lapon említeni a Z1000-el. Az inkább egy feldobozolt sportos naked bike, ami már az üléspozícióján is meglátszik. 


TBG -

Szürke eminenciás?

Azt hiszem, az első érzésed/gondolatod jó volt a motorral kapcsolatban. Te talán nem mondhattad ezt ki nyíltan, csak így, körüljárva, majd mintegy visszavonva azt, de én kimondhatom.

Teszteltem ezt a motort. Nem kicsit, alaposan – mert meg akartam venni. Azonban a benyomásaim alapján hamar letettem róla. Selymes, meg minden, hiszen ugye Honda:)…de épp ezért steril is.

Semmi egyéniség, semmi lélek, semmi funfactor nincs benne. Döbbenet, de unalmas. Így végül az új motor helyett egy 2007-es használt BMW R1200R-t vettem – attól megkaptam a várt élvezeti értéket (egy élmény a gép).


Előző bejegyzés

240 óra motoron Kelet felé

2011. augusztus 09., kedd
Ukrajna és a krím félsziget

Következő bejegyzés

Telitalálat!

2011. augusztus 18., csütörtök
Teszt: Suzuki DL650 V-Strom 2012

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt