Színre lép a kék szörny

Drag
2010. május 14., péntek - Macko

Új versenymotor bukkant fel a magyar gyorsulási mezőnyben: egy kék színű, V2-es szörnyeteg. Természetesen Tottival a hátán.

Hirdetés


Cimkék: , ,


Hozzászólások (8 hozzászólás)

p.tom -

Azon kívül, hogy csupán 8 másodperc a verseny, igen komoly fizikai igénybevétel gépnek szintúgy, mint pilótának!

S persze közben végig észnél kell lenned, mert ugye vagy húzod a gázt, vagy leteszed az első kereket és finoman kormányozni próbálsz. Na, és persze még nyerni is kéne. Ettől nehéz ez a sport…


Macko -

Tom, ezeknél a gépeknél NEM SZABAD elengedni a gázt. Vissza félállásba sem. Akkor ugyanis ugrik a váltó (komplett kuka biztosan).

Ezért elsőként azt tanítják meg Amerikában a dragosoknak, hogy SOHA nem engedi el a gázt. Ha nekimegy a falnak, akkor sem. Ha átmegy a másik pályára és telibeveri a másik versenyzőt, akkor sem. Ezek megtörtént esetek, Zoli mesélte…

Érdekes sport ez! Amikor egy fél fokkal rosszul állított be a szerelőd a rajtvonalra a burnout után, és menet közben észleled, hogy a falnak mész, legfeljebb a felsőtested oldalra feszítésével tudod irányváltásra késztetni a motort. Zoli ezt most át is élte. De nem engedte el a gázt… Én biztosan képtelen lennék rá!


p.tom -

Igen, igaz! Itt csak a testeddel korrigálhatsz. Azért kíváncsi lennék, hogy egy superbike futam, vagy egy egész napos drag versenyzés a kimerítőbb?

 


versysfun -

Sok sikert, szép eredményeket!!!

+Egy nagy kalappal!


BananaJoe -

Kifejezetten hozzánemértő vagyok!

Ha nem lehet elengedni a gázt akkor hogy kell megállni?


NRG -

azért van a fal !!!


t.zoltan67@ -

Sziasztok! Én Tóth Zoli vagyok és szeretnék helyre tenni pár dolgot.

A nem lehet elvenni a gázt az ötödikre nem vonatkozik. Itt csak arra kell figyelni, ha izgalmadba váltasz még egyet, akkor lehet, hogy kettőhetvennél visszaszúrsz egy egyest! Ez nem egészséges. Gondolom ezt belátjátok.

A fáradásról pedig annyit, hogy hihetetlen, de belőlem egy kétórás Yetirace, amit egyedül mentem nem vett ki annyit, mint négy futam egy napon a draggal.

Ha, van még kérdés szívesen válaszolok! Sziasztok


Moto-Cat -

Jókor írtál. Már fogalmazódott bennem a kérdés, hogyha nem lehet visszavenni a gázt, akkor hogy a viharba fordultok meg a végén és jöttök vissza. De akkor most már okés.


Előző bejegyzés

48 óra a magyar várak közt: az utómunkálatok

2010. május 10., hétfő
Teljesítménytúra

Következő bejegyzés

48 óra a magyar várak közt: a számok tükrében

2010. május 17., hétfő
Teljesítménytúra

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt