Hamarosan piacra kerül a legújabb elektromos motor

Elektromos
2010. január 14., csütörtök - Macko

Az elektromos motorkerékpárok kategóriája még kialakulóban van. Íme egy újabb csemege: az eddigi legkönnyebb tisztán amperhajtású kétkerekű a Hirsch Designtól.

Hirdetés


Cimkék: , ,


Hozzászólások (9 hozzászólás)

R850R -

Jól néz ki, (nekem) elég lenne a hatótáv a mindennapokra, és valószínűleg elég jól is megy. Kéne. Persze kérdés, mennyiért fogják árulni, de szerintem a millerbe belekarcol majd.


Helmets on -

72 Voltos és 20 Ah-s lithium-ion-foszfát akkumulátor gondoskodik”

1440 Wattos? az 1,44Kw jól gondolom?

 


TeeJay -

Ez a duralumínium, ugye?


vadasz -

Az a nagy baj, hogy ez már nem kerékpár, hanem motor 🙁

 

Nem jó rá a bicajos sisak, motoros kell, aztán így ne mrakhatod bicajtárolóba, nem mehetsz csak ott, ahol amúgy motorral mehetnél, és sokgi is kell hozzá  (mondjuk itt azért minimálisan el is várható talán)

 

Azért feltehetően nem fog elterjedni sem a használata, sem pedig az ismeretek róla. Nagyon megnézném azt a szituációt, amikor egy rendőr egy ilyet megállít, és szól, hogy ez nem bicikli, tehát ígymegúgy…   …ez utópia…

 

…úgyhogy ha 2-3 kiló lenne az ára jó alternatívája lenne a kínai robesznak, de ez jó eséllyel ennek az 5-10x -be fog kerülni.. namárakkor kicsit olyan lesz mint az új porsche mellé megvásárolható porsche bicikli


Helmets on -

az a 400Watt amit még kerékpárnak megengednek nagyon kevés…

lehetséges jövökép” sajnos:(

én inkább az etanolt támogatom, könnyű tárolni, nincs károsanyag csak szén-dioxid amiből fa kiveszi azoxigént…

a kecske is jól jár a dugattyú is megmarad


dani -

“a kecske is jól jár a dugattyú is megmarad”

Helmets, ezt a szlogent eladhatnád valami vonatkozó szervezetnek. Nagyon tetszik


Helmets on -

megalapítom az ETAN OIL-t és ez lesz a szlogenünk


Yoda -

 Igen, az alu egy ötvözete, leginkább kerékpár vázaknál találkozol ezzel az ötvözettel.


vilmo -

Nem olyan kevés az a 3-400W ami egy elektromos kerépáron lehet. A konditeremben ahová járok van pár profi szobabicikli ami kijelzi a teljesítményt ahogy tekerek. Átlag laza tempó 60-80W, kicsit húzósabban 120. Ha úgy tekerek hogy a belem kilóg az kb 220-250W vagy szűken fölötte. De az már a csak pár percig bírható tempó. Ha 300W-ot tud a gép tartósan az bőven elég egy normál biciklinek használt biciklire. Közútra motornak kevés, az OK. De biciklinek elég. Szerintem jó helyen húzták meg a határt a kettő között.


Előző bejegyzés

Az Ilmor nagy dobása

2010. január 14., csütörtök
Üzlet

Következő bejegyzés

Mikor jön az FZ8 és mennyibe fog kerülni?

2010. január 15., péntek
Pletyka

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt