A tengeren-túli és oroszországi sikerén felbuzdulva, Európa újabb országait kívánja meghódítani a Nissan prémiummárkája, az Infiniti. Egyes nyugat-európai országban már megkezdődött a kereskedői hálózat kiépítése.
Az Infiniti európai elnöke tisztában van azzal, hogy az Audik, BMW-k és Mercedes-Benzek által uralt piacokon – köztük is elsősorban Németországban – lassan fognak felfutni az eladások. A tervek szerint a 12-14 tagot számláló dealeri hálózat 500 autót értékesít évente 2013-ig. Elmondása szerint az első néhány év veszteséges lesz, nem könnyű prémiummárkával az európai piacra bejutni.
Ezek a tervek kissé pesszimistának tűnnek, hiszen Oroszországban az értékesítés tavalyi kezdete óta, 7000 Infiniti talált gazdára. A bemutatkozó modellek között szerepel a G37 kupé és az EX koncepció is.