A Sanghajban bemutatott BMW Concept CS nem egy eljövendő konkrét modell előfutára, hanem inkább a BMW jövőbeni dizájnjának víziója. A koncepcióautó Münchenben készült, néhány olyan dizájnelemet találunk rajta, amely a jövőbeni szériamodellekbe is átkerülhet. A karosszéria szélessége az autó hátulja felé növekszik, ezzel is fokozva a márkára oly jellemző sportos stílust. A CS bizony nem kis autó, hiszen 400 milliméterrel hosszabb és 67 milliméterrel szélesebb mint a 7-es széria.
A motorháztető alatt a V10-es ötliteres motor húzódik meg, a keréktárcsák 21 colosak. A karosszéria vonalvezetését nem szakítják meg a kilincsek, az oldalüvegek alső pereménél helyezkednek el. Ami igazán érdekes lehet az az autó utastere, hiszen a BMW jelenlegi kínálatának műszerfalára sok minden jót lehet mondani, de azt hogy változatos, biztosan nem. A műszerfal vizuálisan jól elkülönülő részekre osztott, a középkonzolon nem találunk hagyományos légbefúvó nyílásokat. Ezek szerepét kis nyílások veszik át, amelyek diszkrét megvilágítás forrásaként is szolgálnak. A műszerfalon felhasznált anyagok között kerámiát is találunk, ez valószínűleg azon megoldások közé tartozik, amely a koncepcióautó kiváltsága marad.